FAQ, veel gestelde vragen over onze kerstpakketten

Hieronder vindt u een lijst waarin veel gestelde vragen over onze kerstpakketten en diensten zijn opgenomen. Deze vragen staan in categorieën. Wanneer u op een vraag klikt, komt het antwoord meteen tevoorschijn. Staat uw vraag er niet bij, stuur dan een e-mail naar info@kerstpakkettenkiezer.nl of bel tijdens kantooruren met onze klantenservice 088 0225 280.

Vragen over het doorgeven van een bestelling kerstpakketten:

 

Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?
Wij hanteren een minimum van 5 pakketten. 

      • Is het aanvragen van een offerte voor kerstpakketten gelijk aan het plaatsen van een bestelling?
        Nee, pas wanneer je akkoord geeft op de vrijblijvende offerte en deze correct ingevuld en ondertekend naar ons terugstuurt, is het een officiële bestelling van kerstpakketten. Het terugsturen van de offerte kan per post, e-mail of fax.
         
      • Hoe kom ik erachter of mijn online bestelling kerstpakketten goed bij Kerstpakkettenkiezer ontvangen is?
        Wanneer je tijdens kantooruren een bestelling van kerstpakketten aan ons doorgeeft, ontvang je zo snel mogelijk een bevestiging van ons. Heb je niets van ons gehoord, of heb je vragen over je bestelling? Bel dan tijdens kantooruren naar onze klantenservice 088 0225 280.
         
      • Wat is de uiterlijke besteldatum voor kerstpakketten?
        Bestellen kan altijd! Zelfs tot 23 december. Let op: zolang de voorraad strekt.
         
      • Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?
        Wanneer een kerstpakket onverhoopt uitverkocht raakt, vermelden wij dit bij het desbetreffende kerstpakket op onze website.

 

Vragen over het bezorgen van kerstpakketten:

 

  • Weten jullie welk dagdeel de kerstpakketten bezorgd worden?
    Je kunt vooraf je voorkeur aangeven. Hiermee proberen we zoveel mogelijk rekening te houden. Helaas weet onze afdeling transport niet hoe laat je kerstpakketten precies aankomen. Wel kun je er zeker van zijn dat wij de kerstpakketten bezorgen op de aangegeven dag. Wij bezorgen tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
     
  • Moet ik betalen voor het transport van de kerstpakketten?
    Bij een bestelbedrag boven de €600,- excl. BTW zijn de transportkosten van de kerstpakketten gratis. Voor het transport van kerstpakketten met een bestelbedrag onder de €600,- brengen wij €45,00 in rekening. Huis-aan-huis- en/of bezorging in het buitenland is mogelijk. Hiervoor gelden andere tarieven. Bel voor meer informatie naar onze klantenservice 088 0225 280.

 

  • Hoe bezorgt Kerstpakkettenkiezer je kerstpakketten?
    Wij leveren de kerst pakketten op de benedenverdieping van de organisatie. Wij leveren de kerstpakketten in passende cadeauverpakkingen. Wij bezorgen je kerstpakketten op pallets.

 

  • Ik heb meerdere varianten pakketten besteld, maar bij de levering zijn niet alle varianten pakketten geleverd. Hoe kan dit?
    Wanneer je meerdere varianten pakketten besteld, kan het zijn dat deze door verschillende leveranciers aangeboden worden. Iedere leverancier verzorgt zelf de levering. Het is daardoor mogelijk dat de pakketten op verschillende momenten op de dag worden geleverd.

 

Vragen over bonuscadeaus:

 

  • Wanneer worden de bonuscadeaus geleverd?
    De bonuscadeaus worden uiterlijk in de 2e week van januari 2017 nagezonden. Deze worden dus niet gelijktijdig met je bestelling geleverd.

 

Klachten:

 

  • Een product uit een kerstpakket is in gebreken? 
    Op al onze artikelen zit fabrieksgarantie. Wil je gebruik maken van deze garantie, stuur dan een e-mail met daarin de vermelding van het probleem naar onze klantenservice. Zij laten je binnen enkele werkdagen weten hoe zij verder handelen. Wil je geen beroep doen op de fabrieksgarantie maar heb je wel behoefte om iemand te spreken over een bepaald product in een kerstpakket? Bel dan naar onze klantenservice 088 0225 280. Zij beoordelen de klacht en zoeken eventueel naar een oplossing voor je probleem. Je kunt een product met gebreken altijd retour zenden. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Na ontvangst sturen wij je kosteloos een nieuw product terug. In onze algemene voorwaarden vind je meer informatie over het retourneren van producten.

 

      • Hoe wordt er omgegaan met klachten over onze diensten of kerstpakketten?
        Wij streven ernaar onze diensten perfect uit te voeren. Wanneer er door mensenwerk of technische problemen iets mis gaat, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice 088 0225 280. Zij gaan proberen je klacht zo goed mogelijk op te lossen. Kerstpakkettenkiezer is aangesloten bij Thuiswinkel Keurmerk. Wij houden ons ten alle tijden aan de strenge kwaliteitseisen die dit keurmerk stelt. Daarom garanderen wij een correcte afhandeling van je bestelling kerstpakketten. Bij klachten of geschillen kun je terugvallen op de voorwaarden die Thuiswinkel Keurmerk stelt.

 

Overige vragen:

 

  • Heeft Kerstpakkettenkiezer een brochure?
    Wij behoren tot de drie grootste kerstpakkettenleveranciers van Nederland en daarom kun je je vast voorstellen dat het aanbod kerstpakketten op Kerstpakkettenkiezer te omvangrijk is voor een brochure. Dankzij onze handige zoekfilter, kun je ondanks ons grote aanbod toch gemakkelijk en snel het beste kerstpakket vinden.

 

  • Ik heb een andere vraag
    Als je vraag er niet bij staat, verzoeken wij je tijdens kantooruren contact op te nemen met onze klantenservice, 088 0225 280. E-mailen kan altijd, wij beantwoorden al je vragen tijdens kantooruren.


Vragen over de betaling van je kerstpakketten:

 

  • Wanneer moet ik mijn kerstpakketten betalen?
    Je dient uiterlijk 7 dagen voor de bezorgdatum van je  kerstpakketten te betalen. Wanneer wij je opdracht hebben ontvangen, sturen we je een opdrachtbevestiging en factuur toe zodat je  voldoende tijd hebt om deze in de administratie te verwerken. Stagnatie in de betaling en daardoor te late aflevering van je opdracht kan zo worden voorkomen.
     
  • Is achteraf betalen mogelijk?
    Nee, je dient uiterlijk 7 dagen voor de bezorg datum van je kerstpakketten te betalen.
Bonuscadeaus

Product toegevoegd

Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Wat wilt u nu doen?