Terug

Veelgestelde vragen

Frequently Asked Questions (FAQ)

Het kan zijn dat je na het doornemen van onze website vragen hebt. De meest voorkomende vragen, en antwoorden hierop, hebben wij op deze pagina inzichtelijk gemaakt. Staat je vraag er niet bij? Dan helpen wij natuurlijk graag. Raadpleeg onze contactpagina voor de opties. 

Plaatsen van een bestelling

Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?
Als er bij een kerstpakket sprake is van een minimumafname staat dit duidelijk bij het pakket vermeld. Daarnaast is het dan ook niet mogelijk om minder dan dit aantal te selecteren. De meeste van onze kerstpakketten hebben geen minimumafname en kun je naar hartenlust bestellen!
Daarnaast hanteren wij een minimum orderbedrag van €150,- excl. BTW.
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
De offerte voor de door jou gekozen kerstpakketten kun je makkelijk aanvragen in de winkelmand. Selecteer eerst jouw pakketten en voeg het benodigde aantal toe aan de winkelmand. Als je nu klikt op de winkelmand kun je rechts kiezen voor offerte aanvragen. Je ontvangt de offerte binnen 24 uur in je mailbox.
 
Liever een pakket volledig naar eigen smaak? Wij leveren ook maatwerk.
Is het aanvragen van een offerte gelijk aan het plaatsen van een bestelling?
Het aanvragen van een offerte is niet gelijk aan het plaatsen van een bestelling. Na het ontvangen van de offerte kun je kijken of alles naar wens is. Controleer hierbij ook goed of het aantal en adres klopt. Wil je de offerte omzetten naar een bestelling? Dit kan gemakkelijk door ons terug te mailen of telefonisch contact met ons op te nemen. 
Hoe kan ik controleren of mijn online bestelling goed is ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons direct een orderbevestiging. Heb je niet ontvangen of heb je toevallig vragen over je bestelling? Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch, per mail en via onze live chat bereikbaar en helpen wij je graag. 
Wat is de uiterlijke besteldatum voor kerstpakketten?
Er kan besteld worden tot 21 december. Het leveren van de kerstpakketten kan tot en met 24 december.  Let wel op! Hoe dichter bij kerst, hoe groter de kans dat je kerstpakket naar keuze al is uitverkocht.
Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?
Bij ons geldt: zolang de voorraad strekt. Het kan voorkomen dat een kerstpakket niet meer op voorraad is, dit zullen wij altijd vermelden bij het desbetreffende kerstpakket. We raden je dan ook aan om op tijd een bestelling te plaatsen zodat je ruime keuze hebt als het aankomt op de bezorgdatum en kerstpakketten. 

Hoe worden de BTW-tarieven berekend?
Bij de meeste kerstpakketten wordt gebruik gemaakt van twee verschillende BTW-tarieven. Voedingsmiddelen vallen onder 9% BTW en non-food producten onder 21% BTW. Dit betekent dat bij het plaatsen van kerstpakketten in je winkelmandje er twee verschillende BTW tarieven te zien zullen zijn, wanneer er zowel food- als non-food producten in je kerstpakket zitten. 
Ook is deze splitsing goed te zien op je orderbevestiging en factuur. 

Wat zijn de populairste kerstpakketten van 2020?
Elk jaar brengen wij de nieuwste trends in kaart op het gebied van kerstpakketten en kerstgeschenken. Bekijk hier de toppakketten van 2020!

Hebben jullie ook kerstpakketten in verschillende thema's?
Ja zeker! Om de selectie van je kerstpakket gemakkelijker (en leuker) te maken hebben we onze kerstpakketten onderverdeeld in verschillende thema's. Bekijk hier de verschillende opties. 

Bezorging

Weten jullie wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Bij het plaatsen van een bestelling kun je zelf een dag van bezorging kiezen. De kerstpakketten zullen op die dag tussen 08:00 -18:00 bezorgd worden. 
Moet ik betalen voor het transport van de kerstpakketten?
Wanneer de waarde van de bestelling boven €600,- ex. BTW komt betalen wij je verzendkosten voor reguliere verzending. Is dit niet het geval? Dan gelden de volgende bezorgkosten:
- Transportkosten binnen Nederland bedragen €45,-
- Transportkosten naar België kunnen worden opgevraagd en is afhankelijk van het kerstpakket

Wil je graag gebruik maken van huis-aan-huis bezorgservice? Ook dit is mogelijk! Neem hiervoor contact op met ons team.

Hoe worden mijn pakketten bezorgd?
Wij leveren de kerstpakketten op de benedenverdieping van het door jouw opgegeven adres. Uiteraard zitten de producten in een passende cadeauverpakking. Bijna alle leveringen worden op een pallet gedaan. Enkele pakketten zullen via losse postbezorging binnenkomen. 
Ik heb verschillende soorten pakketten besteld, maar nog niet alle pakketten ontvangen. Hoe kan dit?
Wanneer je verschillende pakketten hebt besteld kan het zijn dat deze door verschillende leveranciers worden aangeboden. Iedere leverancier verzorgt zelf de bezorging, vandaar dat het mogelijk is dat de pakketten op verschillende momenten op de dag worden geleverd. Uiteraard worden alle pakketten geleverd op de door u gekozen dag, tenzij anders gecommuniceerd.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn kerstpakketten worden geleverd? 
Ja, dat kan! Bij het afrekenen kun je gemakkelijk kiezen op welke dag je de kerstpakketten geleverd wilt hebben. Hoe eerder je een bestelling plaatst hoe groter de kans dat jouw dag naar keuze nog beschikbaar is.

Betaling

Wanneer moet ik mijn kerstpakketten betalen?
Uiterlijk 10 dagen vóór de bezorgdatum dient de betaling voltooid te zijn. Na het ontvangen van de bestelling sturen wij een bevestiging met factuur voor je persoonlijke administratie. Indien wij de betaling niet 10 dagen vóór de bezorgdatum hebben ontvangen kunnen wij niet overgaan tot levering. 

Is achteraf betalen mogelijk?
Betalen na het ontvangen van de kerstpakketten is niet mogelijk. Je kunt gemakkelijk en snel afrekenen door middel van verschillende betaalmethoden. Uiteraard is het ook mogelijk om bij bestellen te kiezen voor betalen op factuur. Hierbij geldt ook dat de betaling wel 10 dagen vóór bezorging voldaan dient te zijn.

Klachten

Een product uit een kerstpakket is in gebreken.
Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is aangekomen. Uiteraard zit er op al onze artikelen fabrieksgarantie. Stuur ons een mail met daarin de vermelding van het gebrek met een foto onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen binnen één werkdag reageren en laten weten hoe wij verder zullen handelen. Wil je geen gebruik maken van de fabrieksgarantie maar wel iemand spreken over een product in het pakket? Ook dan staan wij je graag te woord. Neem contact op via onze contactpagina.

Overige Vragen

Heeft u een brochure?
Bij Kerstpakkettenkiezer.nl kun je gemakkelijk alle pakketten online vinden, wij maken geen gebruik van een fysieke brochure. Dit doen wij mede met het oog op het milieu alsook omdat wij je online gemakkelijk en snel kunnen informeren over de voorraad van onze pakketten.  
Staat je vraag er niet bij? Dan helpen wij je natuurlijk graag verder via de contactpagina.
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Kerstpakkettenkiezer 9,1 / 5 - 146 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »