Terug

Klantenservice | Kerstpakketten kiezer

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Plaatsen van een bestelling

1.1 Hoeveel kerstpakketten moet ik minimaal bestellen?

Als er bij een kerstpakket sprake is van een minimumafname staat dit duidelijk bij het pakket vermeld. Daarnaast is het dan ook niet mogelijk om minder dan dit aantal te selecteren. De meeste van onze kerstpakketten hebben geen minimumafname en kun je naar hartenlust bestellen! Daarnaast hanteren wij een minimum orderbedrag van €150,- excl. BTW.

1.2 Hoe kan ik een offerte aanvragen?

De offerte voor de door u gekozen kerstpakketten kunt u makkelijk aanvragen in de winkelmand. Selecteer eerst uw pakketten en voeg het benodigde aantal toe aan de winkelmand. Klik op de winkelmand en kies rechts voor voor offerte aanvragen. U ontvangt de offerte binnen 24 uur per mail.

Liever een pakket volledig naar eigen smaak? Wij leveren ook maatwerk.

1.3 Is het aanvragen van een offerte gelijk aan het plaatsen van een bestelling?

Het aanvragen van een offerte is niet gelijk aan het plaatsen van een bestelling. Na het ontvangen van de offerte kunt u kijken of alles naar wens is. Controleer hierbij ook goed of het aantal en het verzendadres klopt. Wilt u de offerte omzetten naar een bestelling? Dit kan gemakkelijk door ons terug te mailen of telefonisch contact met ons op te nemen. 

1.4 Hoe kan ik controleren of jullie mijn online bestelling goed hebben ontvangen?

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u van ons direct een orderbevestiging. Heeft u deze niet ontvangen of heeft u vragen over de bestelling? Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch, per mail en vanaf september via onze live chat bereikbaar. Wij helpen u graag. 

1.5 Wat is de uiterlijke besteldatum voor kerstpakketten?

Er kan besteld worden tot en met 22 december. Het leveren van de kerstpakketten kan tot en met 24 december.  Let wel op! Hoe dichter bij kerst, hoe groter de kans dat uw kerstpakket naar keuze al is uitverkocht.

1.6 Zijn jullie kerstpakketten altijd voorradig?

Bij ons geldt: zolang de voorraad strekt. Het kan voorkomen dat een kerstpakket niet meer op voorraad is, dit zullen wij altijd vermelden bij het desbetreffende kerstpakket. We raden dan ook aan om tijdig een bestelling te plaatsen. Hoe vroeger u besteld hoe meer u keuze u heeft op qua kerstpakketten en bezorgdatum. 

1.7 Hoe worden de BTW-tarieven berekend?

Bij de meeste kerstpakketten wordt gebruik gemaakt van twee verschillende BTW-tarieven. Voedingsmiddelen vallen onder 9% BTW en non-food producten onder 21% BTW.

Dit betekent dat bij het plaatsen van kerstpakketten in uw winkelmandje er twee verschillende BTW tarieven te zien zullen zijn, wanneer er zowel food- als non-food producten in het kerstpakket zitten. Ook is deze splitsing goed te zien op je orderbevestiging en factuur. Wanneer een kerstpakket enkel voedingsmiddelen of non-food producten bevatten zal er slechts één BTW tarief van toepassing zijn. 

1.8 Wat zijn de populairste kerstpakketten van 2021?

Elk jaar brengen wij de nieuwste trends in kaart op het gebied van kerstpakketten en kerstgeschenken. Bekijk hier de toppakketten van 2021! 

1.9 Hebben jullie ook kerstpakketten in verschillende thema's?

Ja zeker! Om de selectie van uw kerstpakket gemakkelijker (en leuker) te maken hebben we onze kerstpakketten onderverdeeld in verschillende thema's. Bekijk hier de verschillende opties. 

2. Bezorging

2.1 Weten jullie wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een dag van bezorging kiezen. De kerstpakketten zullen op die dag tussen 08:00 -18:00 bezorgd worden. 

2.2 Moet ik betalen voor het transport van de kerstpakketten?

Wanneer de waarde van de bestelling boven €600,- ex. BTW komt betalen wij de verzendkosten voor reguliere verzending in Nederland.*  Is dit niet het geval? Dan gelden de volgende bezorgkosten:

- Transportkosten binnen Nederland bedragen €45,-
- Transportkosten naar België & Duitsland of andere landen kunnen worden opgevraagd. Dit is deels afhankelijk van      de grootte en het gewicht van het kerstpakket. 

Wilt u graag gebruik maken van huis-aan-huis bezorgservice? Ook dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met ons team zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.2

*Niet geldig voor huis-aan-huis bezorging

2.3 Hoe worden mijn pakketten bezorgd?

Wij leveren de kerstpakketten op de benedenverdieping van het door u opgegeven adres. Uiteraard zitten de producten in een passende cadeauverpakking. Bijna alle leveringen worden op een pallet gedaan. Enkele pakketten zullen via losse postbezorging binnenkomen. 

2.4 Ik heb verschillende soorten pakketten besteld, maar nog niet alle pakketten ontvangen. Hoe kan dit?

Wanneer u verschillende pakketten heeft besteld kan het zijn dat deze door verschillende leveranciers worden aangeboden. Iedere leverancier verzorgt zelf de bezorging, vandaar dat het mogelijk is dat de pakketten op verschillende momenten op de dag worden geleverd. Uiteraard worden alle pakketten geleverd op de door u gekozen dag, tenzij anders gecommuniceerd.

2.5 Kan ik zelf kiezen wanneer mijn kerstpakketten worden geleverd?

Ja, dat kan! Bij het afrekenen kunt u gemakkelijk kiezen op welke dag u de kerstpakketten geleverd wilt hebben. Hoe eerder u een bestelling plaatst hoe groter de kans dat uw dag naar keuze nog beschikbaar is. 

3. Betaling

3.1 Wanneer moet ik mijn kerstpakketten betalen?

Uiterlijk 10 dagen vóór de bezorgdatum dient de betaling voltooid te zijn. Na het ontvangen van de bestelling sturen wij een bevestiging met factuur voor uw persoonlijke administratie. Indien wij de betaling niet 10 dagen vóór de bezorgdatum hebben ontvangen kunnen wij niet overgaan tot levering. 

3.2 Is achteraf betalen mogelijk?

Betalen na het ontvangen van de kerstpakketten is niet mogelijk. U kunt gemakkelijk en snel afrekenen door middel van verschillende betaalmethoden. Uiteraard is het ook mogelijk om bij bestellen te kiezen voor betalen op factuur. Hierbij geldt ook dat de betaling wel 10 dagen vóór bezorging voldaan dient te zijn.

4. Klachten

4.1 Een product uit een kerstpakket is in gebreken.

Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar verwachting is aangekomen. Stuur ons een mail met daarin de vermelding van het gebrek met een foto onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen binnen één werkdag reageren en laten weten hoe wij verder zullen handelen. Klachten met betrekking tot niet direct zichtbare tekortkomingen moet binnen acht dagen na verzending der goederen in het bezit van verkoper zijn. Deze klachten dienen schriftelijk te geschieden.

Mocht u meer informatie zoeken m.b.t. garantie verwijzen wij u graag naar artikel IV in onze algemene voorwaarden

Wilt u geen gebruik maken van de fabrieksgarantie maar wel iemand spreken over een product in het pakket? Ook dan staan wij u graag te woord. Neem contact op via onze contactpagina.

5. Overige Vragen

5.1 Heeft u een brochure?

Bij Kerstpakkettenkiezer.nl kunt u gemakkelijk alle pakketten online vinden, wij maken geen gebruik van een fysieke brochure. Dit doen wij mede met het oog op het milieu alsook omdat wij u online gemakkelijk en snel kunnen informeren over de voorraad van onze pakketten.  
Staat uw vraag er niet bij? Dan helpen wij u natuurlijk graag verder via de contactpagina.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box